شمش چدن خاکستری

مجموعه حدید ذوب اصفهان به عنوان یکی از مراکز پیشتاز در زمینه تولید و فروش انواع چدن با درصد آلیاژهای مختلف، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. با توجه به تخصص های فنی و مدیریتی این مجموعه، انواع شمش های چدن عرضه شده توسط مجموعه حدید ذوب از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مدیریت محترم مجموعه حدید ذوب اصفهان تمامی تلاش خود را به کار برده است تا بتواند با تولید محصولات نهایی خود مطابق با سطح استانداردهای جهانی، رضایت مشتریان عزیز خود را جلب کند.

بسته به نوع فعالیت خود ممکن است نیاز ریخته گری قطعات فولادی، چدنی و آلومینیومی با درصد آلیاژهای متفاوتی را داشته باشید، مجموعه حدید ذوب برای راحتی مشتریان خود امکان سفارش سازی و انتخاب درصد آلیاژها را فراهم کرده است.

کارخانه چدن خاکستری

 

شمش چدن خاکستری

با استفاده از چدن خاکستری می توان بسیاری از قطعات پیچیده و نازک را به راحتی تولید کرد. برای این که کربن موجود در چدن بتواند در هنگام خنک سازی به رشته های گرافیکی تبدیل شود، نیاز است تا ترکیبات شیمیایی مناسبی در چدن به کار رفته باشد. کارخانه چدن خاکستری بسته به مراحلی که برای تولید محصولات خود به کار می برند، میزان سختی و مقاومت چدن خاکستری در برابر سایش نیز را تغییر خواهند داد.

ریخته گری چدن خاکستری

امروزه به دلیل طراحی ساده و همچنین روش تولید راحت چدن خاکستری، تولید این نوع محصولات افزایش یافته است. در شرایطی که پایداری ابعاد مورد نیاز باشد، چدن خاکستری با فولاد قابل مقایسه است. بسته به نوع موادی که برای تولید چدن خاکستری در قالب های مخصوص ریخته می شود و همچنین روش ریخته گری که برای تولید آن ها در مراکز تولید کننده و کارخانه شمش چدن استفاده می شود، نحوه عملکرد چدن نیز تغییر خواهد کرد.

درصد سیلیسیم به کار رفته برای تولید چدن خاکستری بسیار مهم می باشد، این ماده به چدن این اجازه را می دهد تا به جای کاربید آهن بتواند رشته های گرافیکی را تولید کند. نوع رنگ چدن بسته به سرعت خنک کردن چدن متفاوت می باشد. کارخانه چدن خاکستری برای تولید محصولات خود باید درصد مناسبی از ناخالصی ها را در زمان ریخته گری کاهش دهند.

قیمت شمش چدن خاکستری

جهت اطلاع از قیمت های به روز قطعات چدنی و یا سفارش ریخته گری چدن و فولاد، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره کاملا تخصصی مجموعه حدید ذوب بهره مند شوید. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین کارخانه چدن خاکستری، قادر است بالاترین سطح خدمات خود را برای شما عزیزان ارائه دهد.