کارخانه شمش چدن داکتیل

شرکت حدید ذوب اصفهان به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش شمش چدن داکتیل با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه امکان تولید انواع شمش های چدن را بر اساس درصد آنالیز مشتریان دارد. مدیریت محترم مجموعه حدید ذوب تمامی تلاش خود را به کار برده است تا بتواند با تولید شمش های چدن باکیفیت نیاز های بخش های داخلی و بسیاری از صنایع را فراهم کند.

نحوه تولید شمش های چدن داکتیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که درصد آلیاژها به درستی با یکدیگر ترکیب نشود، باعث می شود تا ریخته گری آن ها به سختی انجام شده و همچنین عیوبی در سطح شمش به وجود آید. اغلب مراکز تولید کننده شمش چدن اصفهان، با اطلاعات کامل و جامعی که در زمینه انواع آلیاژها برای تولید شمش ها دارند، توانایی تولید بهترین نوع شمش چدن داکتیل را با کیفیت بسیار بالا دارند. با توجه به مقدار کربنی که توسط کارخانه شمش چدن داکتیل برای تولید محصولات استفاده می شود، خواص شمش و موارد استفاده از آن ها مشخص می شود. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه انواع شمش چدن دارید، می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت از مشاوره تخصصی شرکت حدید ذوب اصفهان، بهره مند شوید.

قیمت شمش چدن داکتیل

قیمت خرید شمش چدن داکتیل بسته به درصد کربن، سیلیس، منگنز و فسفری که در آن به کار رفته است و نحوه ترکیبات هر یک از آن ها، متفاوت می باشد. شما عزیزان می توانید با توجه به نحوه استفاده ای که از این نوع شمش دارید، آن ها را از کارخانه شمش چدن داکتیل با درصدهای متفاوت خریداری کنید.

خریدار شمش چدن داکتیل

اگر برای صنایع خود به دنبال خریداری شمش چدن داکتیل هستید، می توانید آن ها را از کارخانه چدن خاکستری سفارش دهید. با توجه به مشخصاتی که این نوع شمش دارند، هزینه ریخته گری با استفاده از شمش داکتیل نسبت به فولاد بسیار به صرفه تر می باشد. برای خرید شمش های چدن در اوزان سبک، نیمه سنگین و سنگین در آلیاژ و وزن های مختلف می توانید به مجموعه حدید ذوب اصفهان مراجعه کنید. کادر این مجموعه با دانش تخصصی که در زمینه تولید شمش دارند، قادر هستند با ارائه مشاوره تخصصی به شما کمک کنند تا بهترین آلیاژ را برای استفاده در صنایع خود انتخاب کنید.

با توجه به نوع ترکیباتی که در شمش های داکتیل وجود دارد، اغلب کارخانه شمش چدن داکتیل توانایی تولید این نوع شمش را با ضخامت های کم و زیاد را دارند. شمش های داکتیل به عنوان یک شمش نشکن قابلیت ماشین کاری را دارند، از این جهت می توان آن ها را در ابعاد مختلف به راحتی تولید کرد. میزان چقرمگی شمش چدن داکتیل باعث می شود تا توانایی جذب انرژی و تغییر شکل را داشته باشند.

آنالیز شمش چدن داکتیل

کارخانه شمش چدن داکتیل توانایی تولید این نوع شمش را در قالب های مختلف دارند. یکی از مهمترین متریالی که باعث تفاوت شمش های چدن از فولاد می شود، مقدار کربنی می باشد که در آلیاژهای آن به کار رفته است. ساختار کربن در شمش های چدن داکتیل به صورت کروی شکل می باشد. نقطه ذوب پایین در کنار قابلیت ریخته گری شمش داکتیل باعث می شود تا امروزه موارد استفاده از این نوع شمش افزایش یابد. از مهمترین موارد استفاده از شمش چدن داکتیل می توان در صنایعی از جمله خودرو، ماشین آلات، لوله و سایر موارد دیگر اشاره کرد. مقاومت سایش و میزان نیرویی که شمش های چدن داکتیل می توانند تحمل کنند، باعث می شود تا در صورت برخورد شمش در ارتفاعاتی حدود 4 متر، شمش ترک نخورد.